2016/01/04

Liebster Blog Award!

Mój blog został nominowany do Liebster Blog Award. Nominował mnie blog http://jowitajonca.blogspot.com/

1. Jaki jest twój ulubiony youtuber?
Lubię wielu youtuberów, trudno byłoby mi wybrać jednego.

2.Jaki jest twój ulubiony kolor?
Moimi ulubionymi kolorami są niebieski fioletowy i czerwony

3. Wolisz Besty czy Bezużyteczną?
Wolę Besty :)

4. Co sądzisz o obs/obs kom/kom

Uważam że jest to skuteczny sposób na zdobycie obserwatorów, ale jaki jest sens pisania bloga, jeśli bez takiej wymiany nie da się zainteresować nikogo?

5.Co sądzisz o moim blogu?

Podoba mi się, ale nie dlatego że nominowałaś mnie do LBA. Po prostu uważam że jest dokładnie przemyślany, a posty są ciekawe i wciągające. 

6. Ulubiony piosenkarz/zespół?

Proszę, nie każ mi wybierać

7. Ulubiona potrawa?

Bardzo lubię pizze.

8.Wolisz ask czy instagram?
Nie korzystam z żadnego z tych serwisów.

9.Uważasz że jesteś uzależniona od Facebooka?
Myślę że nie. Spokojnie mogłabym przeżyć bez odwiedzania Facebooka.

10.Twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka- kto i dlaczego?
Moim najlepszym przyjacielem jest...  Jowita Jońca (szok, niedowierzanie, zaskoczenie).
Lubię cię ponieważ potrafisz mnie zatrzymać w tedy kiedy ryzyko jest czystą głupotą i zmotywować  do walki o rzeczy które naprawdę są tego warte. Lubię cię ponieważ jesteś moim aniołem stróżem.

11. Ulubiony film/serial?
Trudno mi wybrać, ale odpowiem żeby nie było że unikam odpowiedzi. Lubię Harrego Potera, Władców pierścieni, Piratów z Karaibów... długo wymieniać :)


Nominuję:

http://www.nieidealni.pl/#

Moje pytania:

1.Jaka jest twoja ulubiona książka?
2.Czy jesteś uzależniona od telewizji?
3. Jaka jest twoja największa zaleta?
4. Jaka jest twoja największa wada i dla czego?
5.Jaki jest twój ulubiony film?
6.Jaki jest twój idealny zestaw do pisania bloga?
7.Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
8.Jak często dodajesz wpisy  na blogu?
9. Czy jesteś uzależniona od komputera?
10.Jaka jest największa wada i zaleta twojego przyjaciela?
11.Jaki jest twój wymarzony prezent jaki chciałabyś dostać na urodziny?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz