2016/01/17

Ferie zimowe czas zacząć.

Hej :)
Przez długi czas nie pisałam postów na bloga, ale to się zmieni. Od dzisiaj będę pisać o wiele częściej. Dzisiejszy post będzie o feriach zimowych :) . Ja już mogę świętować, od wczoraj mam wolne, tylko pytanie co można z tym wolnym czasem zrobić. Zawsze można pojechać na narty, lub spędzić ferie u babci na drugim końcu Polski, o ile się taką babcię ma. Ja osobiście spędzam ferie w domu. Bardzo lubię w chłodne wieczory czytać ciekawe książki, popijając pyszne kakałko. W dzień wolę jednak zrobić kilka bardziej produktywnych rzeczy np. posprzątać pokój, lub wymyślić post na bloga. Jednak pogoda jest tak piękna że nie wytrzymam długo w domu i wychodzę na spacer z psem, lub, jeśli jest odpowiednio dużo śniegu, lepię bałwana.  Czasem jak mój brat zaprosi kolegów do siebie urządzamy wielką bitwę na śnieżki, jest fajnie, ale prędzej czy później robi nam się zimno i w tedy przyjemnie jest wrócić do ciepłego domu i napić się gorącej herbaty :). A wy jak spędzicie swoje ferie, piszcie w komentarzach. 



5 komentarzy:

  1. Świetnie się składa, bo my także zaczynamy ferie! :)mamy juz dużo planów :)
    Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy! :)

    wiktoria-kamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ferie zaczynam 1 lutego wiec juz niedługo ;D Życzę Ci fajnych ferii i dużo wypoczynku *-*

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com Mogę prosić o poklikanie w linki w poprzednim poście?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ferie spędzam niestety w domu :/
    Ale tak jak ty uwielbiam czytać książki w zimowe wieczory *-*
    bardzo fajny pomysł ma posta i śliczny wygląd bloga *-*
    Obserwuje :D
    Zapraszam do mnie
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent <3
    http://sandraantczak.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń