2016/01/18

Dzień babci i dziadka

Hejka <3
Pamiętacie o dniu babci i dziadka? Ja tak, ale nie wiedziałam co mam im podarować. To właśnie zainspirowało mnie do tego posta. Jeśli jesteście w podobnej sytuacji, lub jesteście zapominalscy, ten post jest właśnie dla was. Po przejściu przez mroczny świat internetów, sporządziłam listę najlepszych własnoręcznych prezentów. Można je wykorzystać nie tylko na dzień babci i dziadka.


1. Styropianowe serce


2. Łabędzie origami: Najpierw wycinamy kwadraty, a następnie składamy je w ten sposób



Składamy łabędzia


Efekt końcowy


3. Ładne  pudełeczko na drobiazgi


4. Kwiaty z papieru





Jakie są wasze prezenty dla dziadków? Może skorzystaliście z powyższych propozycji?
Piszcie w komentarzach.

Jeśli potrzebujecie więcej propozycji, znajdziecie je na jowitajonca.blogspot.com

12 komentarzy:

  1. Swietne propozycje ;) jednak ja daje rafaello i ramke z fajnym srodkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje :)
    czarnakawaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla babci zrobiłam kolczyki z modeliny. Więcej moich wyrobów możesz znaleźć w moim ostatnim poście. Zapraszam :) http://my-stf.blogspot.com/2016/01/moja-pasja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe! :) Z chęcią skorzystała bym z propozycji, ale moi dziadkowie mieszkają daleko i niestety nie będzie okazji aby się do nich wybrać :/ Oby twoim dziadka się spodobało! Więcej takich postów.
    Zapraszam do mnie już trochę piszę ale dosyć ciężko mi to idzie, była bym wdzięczna za jaką kolwiek pomoc i odezwanie się w komentarzu :p http://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to origami modułowe jest cudne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten łabędź jest super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, podziwiam bo ja nie miałabym cierpliwości na robienie takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne DIY najlepszy łabędź <3 obserwuje :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/01/moj-pierwszy-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam młodsza często robiłam łabędzie origami :D Pięknie się prezentuje!
    Świetne pomysły na upominki :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń