2016/07/11

Sposób na gorący dzień

Hej załogo!
Dobrze się bawicie? Ja walczę z najbardziej uciążliwą rzeczą dnia dzisiejszego, a mianowicie z wysokimi temperaturami. Na zewnątrz gorąco, że można się usmażyć, więc z jazdy na rowerze nici. No trudno. Jeśli wam też przeszkadza ta sytuacja, ten post może być przydatny. Przedstawię w nim kilka sposobów na upały.


Ok, nasz główny cel to jak najszybciej się schłodzić i przetrwać  do wieczora. Więc:

1. Zostańmy w domu.
W domu na pewno jest o wiele chłodniej niż na zewnątrz. W najlepszej sytuacji jesteśmy w tedy gdy mamy klimatyzację. Gorący dzień można też zwyczajnie przespać, a stracone godziny nadrobić wieczorem, gdy będzie chłodniej.

2. Pijmy napoje.
Bardzo dobrym sposobem na schłodzenie się jest picie zimnych napoi. Pijmy wodę mineralną. Unikajmy gazowanych napoi bo z doświadczenia wiem że po nich chce się jeszcze bardziej pić. :)


3. Ochłodzenie zewnętrzne-
- czyli odpowiednie ubrania i woda. Jeśli możemy, idziemy na basen, jeśli nie zwykły prysznic wystarczy



4. Zróbmy lody.
Ja osobiście polecam lody robione w domu. Wykonanie jest bardzo proste. Należy zmiksować owoce (polecam banany), dodać odrobinę mleka i miodu i włożyć na 2-3 godziny do zamrażarki. Są o wiele zdrowsze niż te kupione ze sklepu, ale jeśli nie macie ochoty się w to bawić, te ze sklepu też dadzą radę ;)
Macie jeszcze jakieś sposoby na upały? Piszcie w komentarzach




9 komentarzy:

  1. Słyszałam, że picie zimnych napoi w gorące dni nie jest dobre, jednak pewnie nikt nie będzie pił herbaty w 30 stopni :)

    Zapraszam na swojego bloga kulinarnego. Liczę, że się spodoba:) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :) moje sposoby na gorące dni to właśnie te, które wypisałaś. Domowe lody są przepyszne, robiłam już je i mi się zdaje, że one nawet są bardziej zimne niż te sklepowe. Ogólnie wszystko mi się podoba i gratulacje- zostajesz nominowana do Liebster Blog Awards :D
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podobno najlepsza na ochłodę woda z solą i cytryną ;) ja osobiście boję się takich połączeń i wyglądam ochłodzenia popijając kolejną butelkę nałęczowianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne sposoby ja na gorące dni przeważnie pije bardzo dużo wody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w upalne dni bardzo lubię pić wodę z cytryną, pomarańczą i kostkami lodu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj akurat u mnie jest pochmurno i deszczownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tam upały nie przeszkadzają :D Nie za bardzo je odczuwam, bo mam inne odczucie temperatury niż przeciętny człowiek :) Jeśli już jest ciepło to spędzam czas w basenie :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń