2016/04/17

Krótki (Nie)poradnik. ;)

Bez zbędnych wstępów przedstawiam wam specjalny przepis na szarlotkę, dla mnie i osób z moim talentem kulinarnym. :)
1. Weź z lodówki 10 jajek i delikatnie połóż je na stole. Trzy się rozbiły? Spokojnie, nie przejmuj się, wytrzyj podłogę  i przejdź do punktu nr 2 (następnym razem uważaj)
2.Wbij wszystkie jajka do miski... Mówiłam ci żebyś uważał... No trudno, mamy teraz 5 jajek. Posprzątaj i idziemy dalej.
3.Weź mikser i wstaw do niego trzepaczki. Zacznij ubijać jajka. 
4. Źle włożyłeś trzepaczki? Kto by się spodziewał. Włóż je poprawnie i zacznij ubijać.
5. Gratuluję, udało się!!!   W naczyniu pozostały ci całe 2 jajka. Zanim się rozpłaczesz- dokładnie tyle potrzebujemy na szarlotkę. 
6. Idź się umyj, jesteś cały w jajkach.
7. Obklej gazetami ściany i podłogę. Meble musisz pokryć folią. Dlaczego? Będziemy dodawać mąkę.
8. Weź 1 paczkę mąki. Nasyp do szklanki 200 gramów, a pozostałe 800 gramów pozbieraj z podłogi.
9. Przejdź do miksowania. Mąkę dodawaj powoli do jajek.
10.  Cała kuchnia jest teraz w mące? Okazało się że przyklejone gazety były nieszczelne? Nie przejmuj się, to prawie koniec. Weź prysznic i to posprzątaj.
11. Upewnij się że masz w domu plastry i bandaże.
12.  Weź 4 jabłka i nóż. Uważaj!
13. Potnij jabłka w kostkę. Pamiętaj że potrzebujemy 2 jabłek więc nie możesz zjeść więcej niż po połowie z każdego.
14. Dodaj jabłka do ciasta. Te które spadły na ziemię, przemyj wodą.
15. Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj.
16. No nie... upuściłeś miskę :(  zacznij wszystko od początku.
17. Powtórzyłeś wszystkie punkty od 1 do 15? Jestem z ciebie dumna. Teraz już z górki
18. Przelej masę do foremki.
19. Piecz przez 1 godzinę.
20. Cisto się nie upiekło? Może spróbuj włączyć piekarnik.
21. Grzeje? Jeśli tak to pamiętaj- nie możesz teraz iść spać. Jeszcze nie teraz.
22. No nie, zasnąłeś. Nie dzwoń po straż pożarną tylko wyłącz piekarnik.
23. Powtórz punkty od 1 do 21 pomijając 16. Tym razem nie zasypiaj.
24 Wyjmij ciasto z piekarnika.
25. Włóż poparzoną rękę do zimnej wody i pamiętaj aby następnym razem założyć rękawicę.
26. Nie zapomnij wyłączyć piekarnika 
27. Gratulacje, samodzielnie zrobiłeś ciasto. Wszyscy jesteśmy z ciebie dumni. :)





11 komentarzy:

  1. Post całkiem mnie rozbawił😂 masz ten dar! Do tego wplotłas kreatywnie przepis💞 rewelacja!

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jakby ktoś opisywał moje życie...
    http://pogonzarozumem.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah super post ;) bardzo rozmaity przepis. Usmialam sie a co do szarlotki to narobiłaś mi mrga smaka ;)
    Super post ;) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane, czytając taki post mam ochotę na zrobienie szarlotki. ;p

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post heh :)
    http://mylifeismy47.blogspot.com/2016/04/rossmann-cz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah świetny post ;p Przepis idealny dla mnie, wreszcie sama zrobię szarlotkę.
    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie napisany post! :D
    Haha, przysięgam, że się popłakałam ze śmiechu XD
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Hahah, obserwuje. Podczas czytania za uśmiechałam się do telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! Hahah, obserwuje. Podczas czytania za uśmiechałam się do telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super przepis, mega humorystycznie, obserwuje, zapraszam do mnie iifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń